Αν απαιτείται, από τη σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού (για σκοπούς ισάριθμης κατανομής των παιδιών στα συμπλέγματα), μπορεί να γίνει συμπλεγματοποίηση μη γειτονικών τάξεων [στους τύπους σχολείου (α) – (γ)]. Αυτό μπορεί να γίνει με ανάλογη προσαρμογή του ωρολογίου προγράμματος και σχετική έγκριση από την Αρμόδια Αρχή.
Με το ωρολόγιο πρόγραμμα του κάθε τύπου σχολείου και τις ανάλογες διδακτικές προσεγγίσεις (εξατομικευμένη εργασία, σιωπηρή εργασία, ομαδικές εργασίες κ.λπ.), προσφέρονται οι ίδιες γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες που προνοούνται στα νέα Αναλυτικά Προγράμματα σε όλους ανεξαίρετα τους τύπους σχολείων, όπως προσφέρονται στο πολυδιδάσκαλο σχολείο με έξι αμιγή τμήματα.
Υπηρεσία Διαδικτύου και Επικοινωνίας - Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας