Το σχολείο, ως ένας κατεξοχήν κοινωνικός θεσμός, δεν μπορεί να παραμείνει αναλλοίωτο μπροστά στις ραγδαίες αλλαγές της κοινωνίας μας. Η ανάγκη ριζικής αναμόρφωσης του εκπαιδευτικού συστήματος με νέες συνθήκες σχολικής ζωής και διαδικασίες μάθησης, νέα γνωστικά αντικείμενα, αναβαθμισμένες υποδομές και αναπροσαρμοσμένο ωρολόγιο πρόγραμμα είναι επιβεβλημένη.
Η αναμόρφωση αυτή στην Προδημοτική και Δημοτική Εκπαίδευση, μπορεί να συντελεστεί και στα πλαίσια του Προαιρετικού Ολοήμερου Σχολείου (ΠΟΣ).
Η σταδιακή και καλά μελετημένη εισαγωγή του θεσμού του ΠΟΣ συμβάλλει ουσιαστικά στον στόχο του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (Υ.Π.Α.Ν.) για ποιοτική αναβάθμιση της παιδείας μας. Η χρησιμότητα του θεσμού είναι σήμερα ευρέως αποδεχτή.
Τη φετινή σχολική χρονιά 2024-2025 λειτουργούν 258 Προαιρετικά Ολοήμερα Σχολεία, 156 Δημοτικά, 94 Νηπιαγωγεία και 8 Ειδικά Σχολεία.
Περισσότερες πληροφορίες για τη φιλοσοφία, τους σκοπούς, τους στόχους και το πρόγραμμα του Προαιρετικού Ολοήμερου Δημόσιου Δημοτικού Σχολείου/Ειδικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου μπορείτε να βρείτε στο Ενημερωτικό Φυλλάδιο για το Προαιρετικό Ολοήμερο Δημοτικό και Ειδικό Σχολείο.
Θέμα
Αρχείο
Ημερομηνία
Ενημερωτικό Φυλλάδιο για το Προαιρετικό Ολοήμερο Σχολείο
16/01/2025
Υπηρεσία Διαδικτύου και Επικοινωνίας - Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας