― Με τι θα αρχίσουμε;
― Με τους αριθμούς. Κάνουμε νοηματική και λέμε διάφορα πράγματα. Αυτά τα πράγματα μπορούν να είναι ένα, δύο, τρία ή περισσότερα, έτσι; Μπορείς να σκεφτείς κάποια παραδείγματα;
― Κοίτα:

Παιδί / 2 παιδιά / παιδιά
Δέντρο / 2 δέντρα / δέντρα
Αυτοκίνητο (σε στάθμευση) / 2 αυτοκίνητα / αυτοκίνητα
Σπίτι / 2 σπίτια / σπίτια
Ανταύγεια (στα μαλλιά) / 2 ανταύγειες / ανταύγειες
Φωτογραφία / 2 φωτογραφίες / φωτογραφίες


― Πολύ ωραία. Βλέπεις πώς άλλαξαν οι λέξεις;
― Ναι, επαναλαμβάνω τις λέξεις γρήγορα. Μπορώ να τo κάνω και για τρία, τέσσερα ή πέντε πράγματα; Κοίτα:

Τρίτος, τέταρτος. πέμπτος κ.λπ. όροφος
Δίδυμα / τρίδυμα / τετράδυμα
Σπυράκια (στο πρόσωπο) / περισσότερα / ακόμα περισσότερα σπυράκια
Βραχιόλια / περισσότερα / ακόμα περισσότερα βραχιόλια


― Μπορούμε να τo κάνουμε, αλλά όχι πάντα. Ανάλογα με τη λέξη. Συνήθως βάζουμε τη λέξη για τα πολλά μαζί με μία λέξη που δείχνει ακριβώς τον αριθμό. Κοίτα:

3 άτομα / 100 άτομα
10 παιδιά